Sunday, December 5, 2010

Бој Брандона и Арктуруса - (Пројект МОРИТОМО)


Бој Брандона и Арктуруса


Врати ми моје боје!
Шапуће млеко ослепелој
Глави
Теби више нису потребне!

То је Арктурус, закључује Брандон
Док арктуранска плазма цури из
Очних јама...

Брандон ништа не види и
Треба му водич или
Пас

На крају крајева, могао би
Да послужи и
Штап...

Киш неће да се меша у
Џоове марифетлуке
Те су ствари
Судбинске...

У Брандону, Арктурус је
Бог...
Куд њега баш да украде!

Иони је остало мало Бога
Испод нокта

Али, то ће она ацетоном...

Брандон, шта ће, калкулише
Крене да се погађа:
Ти, Боже, буди моје очи
А ја ћу следити твој
Пут!

Киш се уздржава да не прасне

Иона с гађењем одлази

Контра-аватари се сјатили око
Рањеника

Џо их ногом размиче:

Не мож' да се живи од ових
Сензора!

Брандону би баш згодно било
Да прикачи пар комада...
Ал сад му је прва брига да не
Искрвари!

Из прикрајка, Роџер се примиче
Дими му се цигарета залепљена на уснама
У рукама прхки шпил карата...

Сензорима се то не свиђа
Забрањено је снимање и рекламирање
Никотина...

...који нарушава здравље
Трудница и беба

И оркестар се коначно наштимао:
Десет сати у авиону –
Остаде Енглеска за мном
Назад у ЛА
Питам се шта ћу затећи...
Лето је, авион се спушта
Ја сам луталица
А ово ће бити мој град... 1

Џо узима једну карту из шпила:
Девица!
Шта то значи?

Ништа...

Још један анахронизам?

Да...

Џо покушава да замисли
Транссубатомску девицу...

Људску расу данас праве у
285 различитих родова...

Роџер клима главом и увлачи
Дим:
Нема баш никаквог смисла...

Ма, то све Машина сортира
Данас је секс математичка
Јебачина...

С 284 непознатих...

Брандон се и даље погађа с Богом
Бог му каже:
Мени није лоше овако, да будем
Бог у Машини
Није у мом интересу да ти помогнем
Да се очовечиш
Ти си то што јеси
Ако то нећеш – престаћеш да
Будеш

Брандон је нерасположен:
Увек сам желео да будем, али нешто
Друго

То друго сам Ја

Ма, не, рецимо као човек

И човек је машина

Која уме да се заустави...

Не, она само може да се скрља...

Али, ја не могу ни то
Ја све прорачунам тако да се
Не скрљам!

Савршена машина!
Увек сам желео да будем део
Савршене машине!
Ти и Ја, бићемо одличан пар!

Молим те, О Боже!
Или ме напусти или ме
Уништи!

Бог ћути

Брандон зарида...
А онда схвати шта се догодило:

Боже, каква сам ја будала...



1 John Mayall and Bluesbreakers, Blues From Laurel Canyon, Vacation, 1968.