Monday, January 12, 2015

i was i was - био сам био сам

 



i was i was

i was driving toyota over dead phoenix
you think he resurrected
it does not develop it dies
dead on the road
i see people heading for metusalem
a miscounted lair
where girls manifest skagerak
reap sesam and lick blackberry
pasolini was right
youth is priceless
there was one marketing owls
a transition from death to science
a leper cured money in bawl
i the spirit in flat tires
the threat of blasphemy
and savior of vice





био сам био сам

превезао сам тојоту преко мртвог феникса
мислиш да се подиго
то се не развија већ умире
мртав на путу
видим људе журе у метузалим
прерачунато легло
где девојке глуме скагерак
жању сусам и лижу купину
пазолини је био у праву
младост нема цену
беше један што хвалише сову
прелаз из смрти у науку
губавац излечен новац у чинији
ја дух у издуваној гуми
претња светогрђа
и спаситељ порока