Sunday, October 18, 2009

КАЛИКАНЅАРОС У РАЈУ



...and mortar marks the limit of our cells

Roger Zelazny



Умукни умукни


Кармички буздован

Трепераве муње

Ниски облаци

Жућкасти хоризонт

Бледа трупла умрлог

Дрвећа

Пустара

Област мртвих

Дарови по

Тресетишту

Говор, песма, даире

Можда баре

Устајале, залеђене

Обестрашћене

Жбука унедоглед


И тако је, ваистину

Тело моје сад

Утихнули свет...


Ту је дух који влада

Непокретном плевом


Око је џелат


Крај мене је светац

Лучи млеко

Да нахрани сиротињу

Млеко је искипело

Потукли се

Поубијали


И сада је светац – несрећник!


Па глуп си,

Кажем му ја

Заслужио си пакао


Ја сам добар добар

Цвили


Бог је љут

Испразнио је небеса

Одлагао је суд

А сад – љут


Чему си се надао?

Задиркујем га

Где ти је квалитет?


Рајски врт је иструлео


Нисам вртлар, брани се Бог

Вртларе сам најурио


Рајско воће је ферментовало

Тетурају се пијане змије