Monday, October 24, 2011

Доручак код Епифаније (Јединство тела)


 

Доручак код Епифаније


Пошто смо сели у пећину
'Ајд, реко', да мезнемо нешто
Уз закуску

Погледам около – храна
Скакуће
Треба то похватати...

Има ли шта у ранцу?
Хаилас појео кикирики
Тамо, у Кротони,
Док смо обилазили спаљене
Храмове питагорејске

Како ти увек нађеш пећину?
Задиркује ме Џо
По мирису, одвраћам одважно
Лој, шунка и горка кора лимуна

Дозволио сам себи да се
Пројавим
Али под једним условом:
Покажите и ви шта знате!

Ја знам да једем!
Ја знам да предем!
Ја знам да клацкам!
Ја знам да мљацкам!

Одувек сам желео да доживим
Лежање у хладу и
Хлеб и мармеладу

Са стропа капље вода

Хаилас изишао из пећине
Стао у високу траву
Голицају га класови
Под ногавицу шортса

Сврха овог путовања
Може да буде и –
Сусрет с медведом...

Кад си у епифанији
Звери не обраћају пажњу...

Ланац мисли и ковитлаца
Изостаје
Додуше, и трајање...
Али, чему уживање у тренутку
Који се не мења?
Ја себи нисам дао времена...

У реду, каже Завијер,
Тренутак није у систему
Мерења
Стога, како одређујеш садржај
Догађања?

Лукав је Завијер,
Пита оно што и сâм зна...

Међу нама нема
Разговора

Враћа се Хаилас
Носи у наручју смокве
Умазан медом
Избегава стршљена

Џо неће да једе у пећини
За вама су у пећинама гомиле
Отпадака!

Смисао говора помало се
Враћа...
Џо је у праву
И моји преци сликали су на
Камену

Само, ја више волим да
Кокам кокице...
Крај веселе ватрице

Около је дивљина
Промичу животиње
Неодређено је доба праисторије

У моје време није било
Краљева...
Почнем ја

Коњ је био храна...

Занимљиво је посматрати
Моритома
Који се расхлађује крај
Барице и задиркује
Корњачу

Корњача се тетура још од
Пермског помора

Интелигенција хитина
У јастога и инсеката
Од најквалитетнијих је
Протеина...

Зачикавам Моритома:
Из коликих си изостао
Бојева?

Убијао јесам и
Падох
Усмрћен

Џо се примиче
Воли да слуша говор
Који не зна за писмена

Звук се судара са словима
Тако сам га учио
Уши оглуве

Одбацио је памћење и
Прешао на мрље

Мрље уместо слова!
Чудио се и радовао Џо

Моритомо се спрема да
Крене
А-а-а, не знају се аутори
Митова?

Светлост цивилизације
Замрачује духове