Wednesday, August 14, 2013

Твоја воља је само нечији маркетинг - Your Will is just someone's Marketing




Твоја воља је само нечији маркетинг


Песма је месо и утроба бика
Пијте и ждерите ветар и кишу
Доћи ће Сунце да вас сахрани
А Земља да вас задоји

Сатрите богове глађу
Нек пијани панови повраћају
Музе око мене чекају инспирацију
А дријаде – ватру

Сенка Хада прети мраком
Вулкан се љути, ал стада су развејана
Пастири на литици обневидели
Роса капље с Молоха

И, дође маркетинг да ми угађа
Песма облеће око трна
Ружа расцветала
Ал ја засп'о





Your Will is just someone's Marketing


Poem is flesh and guts of a bull
Drink and devour wind and rain
Sun will come to bury you
And Earth to feed you up

Smite gods with famine
Let drunken pan's vomit
Muses around me wait for inspiration
And dryads – fire

Shadow of Hades threatens with dark
Volcano is angry, but flocks are dispersed
Shepherds on cliff blinded
Dew drops from Moloch

And, comes marketing to indulge me
Song circles around thorn
Rose in bloom
But me asleep