Wednesday, April 23, 2014

Рибарев живот - Life of a Fisher

 




Рибарев живот


Сирена ми је испричала причу
Пецао сам а она се мотала около
Сунчаница је обори
Облак мува је окружи
Мала сирена беше умрла
Рибе је занимало да чују
О њеном искуству
И због чега је пропала
У животу, рекох
Имао сам једну малу жељу
Да оставим све за собом
На крају, ништа ме није следило
Рибе престадоше да пливају
Муве су слушале
Шта сада чиниш? Упита бакалар
Кад пливаш, одговорих,
Шта чини вода?




Life of a Fisher


Mermaid told me a story
I was fishing and she hung around
Sun stroke her
A cloud of flies engulfed her
Little Mermaid was dead
Fishes were interested to hear
About her experience
And why she failed
In my life, I said
I had one little wish
To leave everything behind
In the end, nothing followed
Fishes stopped swimming
Flies listened
What are you doing now? asked a cod
When you swim, I replied,
What is water doing?