Wednesday, December 23, 2009

КОФЕР (тридесет пети наставак)



Туђинке голицају.

Разливају се ауром лица. Аура нагони лица да се љубе.

Туђинке се разливају унутарњом ауром.

Аура је скоро потпуно оживљена.

Она је, наравно, покретач тела.

Аура мора да пази да тела не заробе туђинке.

Тела могу да их усвоје.

Ако их усвоје, туђинке ће голицати.

Тела ће се смејати.



Вероватно ћете се сви сложити са мном да туђинско преузимање Хоризонта 2 представља жариште кризе чије размере још увек нисмо у стању да сагледамо.“

Сви ћуте.

Претпостављам да је ваше ћутање знак одобравања?“

Сви ћуте.

Администраторка посматра монитор пред собом. Слика се квари. Техничар каже да је веза у прекиду, због сметњи.

Каквих сметњи? Је ли веза у прекиду?“

Не, само добијамо ђубре. Нешто квари податке.“

То сад први пут чујем. Ово није бежична веза.“

Није. Не знам шта је узрок сметњи.“

Узрок сметњи није у нашем компјутеру?“

Није. Само информација која стиже није у реду.“

Одложићемо конференцију.“

Жена устаје и излази из просторије.

С помичног зове Г-а. Нема одговора.

Силази у собу с телевизором. Притиска дугме на даљинском. Поново телефонира. Овога пута зове Т јуниора. Он одмах одговара на позив. „Нешто се десило.“

Веза је у прекиду, то сам схватила.“

Десио се терористички напад у центру града. „Депозитна зграда“ је отишла у ваздух.“

То... је одмах...?“

Да, ми смо поред. Има штете, али углавном стакларија и фасада. Обезбеђење тврди да је у нашим просторијама било једно неовлашћено лице у време напада. Управо прегледају снимке. Човек је снимљен када је излазио из канцеларије, али не и када је ушао. Мало чудно, зар не?“

Из чије канцеларије?“

На деветом спрату.“

Па тамо нема ништа... од значаја?“

Колико ми је познато, нема. Ту је још била спремачица. Обоје су сишли низ степенице. Пре тога је спремачица отворила другу канцеларију, ваљда из радозналости, да би видели шта се дешава.“

Изгледа ми да то нема везе... Сазивам састанак у „бунгалову“, за десет сати. Обавести све. Ја ћу кренути за пола сата.“

Мало касније јавља се њен помични. То је Г. „Пошао сам да проверим.“

Не иди тамо!“, виче она. „Састанак ће бити одржан у „бунгалову“. У десет.“

Г прекида везу.

Нека лимузина буде спремна за пола сата,“ каже батлеру.

Нека сам проклета,“ мисли она. „Није требало овако...“

Ко?


(наставиће се)