Saturday, August 29, 2009

НЕБЕСКА ХАРФА



Изненадио ме је

Нисам била обувена

Ветрић је пловио

Марџ, Марџ, смири се

Уче их тек кад умру

Заголицао ме је

По стопалима

Нисам се надала

Том шоку

Опоравићу се

Нисам хистерична

У случају да брод потоне

Обуците жуте мајице

Сандале од плуте

Све сам већ видео

У таласу

Такав је договор

Записано, тек

Мртви да чују

Зграбила сам огртач

И потрчала

Брод се нагнуо

Падали су под бок

Неки су испливавали

Удављени

Труп се окретао

Расплинули су се

Видео сам их у

Огледалу таласа

У воденој пари

Моје папуче су

Црвене

Створио се вир

Читаву ноћ су

Бљескале муње

Из мора су у низу

Израњали громови

Оптичке варке у

Мехурићима

Било је предивно вече

А напољу олуја

Изашао сам на кишу

Сви су се склонили

Било је застрашујуће

Вода је летела

У једном тренутку

Киша је испарила

Осетио сам електрицитет

Гром је ударио

Уз бок

Засветлео сам

Гађали су рафалима

Брод је скренуо

Дрхтала је

Није схватала

Зачула се музика

Топла тела под водом

Гориво се просуло

Муња је запалила

Дим

Дубоки тонови

Мрежили су сивило

Знао сам да су то

Разорни калемови

Северних шума

Пловили смо к обали

Људи су клечали

Устајали из воде