Tuesday, December 21, 2010

Анри - (Пројект БРАНДОН)

Анри
(археологија презента)


Нико није пратио
Шта се дешава у сламовима...
Где људска врста
Општи непосредно слузима,
Уместо препорученом симулацијом
Идиосинкразије...

Јадана, Марија и Џогана...
(тако се Она представи)
Полиморфна (тримурти)
Роботкица

Јадана беше прелепа у преисторијском
Марија у средњоисторијском а
Џогана у постисторијском
Естетском комплементу

И све три су зуриле у Брандона
Истим очима и истим осмејком
Влажним уснама
(и као ишчекујући)

Брандон, који није био условљен
Да реагује на овакву врсту
Понуде
Затрепта (иза својих
металоозбиљних наочара)

О-о-ох...!

Да ти причамо, да ти
Причамо!
Молећиво су викале на њега
Роботкица

О Анрију, о Анрију...!

Анрију, Анрију?

Који има, који има...?

Анри... који има...?

Невидљива крила!

Врисну роботкица углас

Видела сам га, видела сам
Га, видела сам га!

Брандон се повуче у сепаре
(у сеновито, по навици)
А роботкица, оклевајући...

Причајте, причајте...
Вели им он и позива их руком
Она приђу и сместе се око
Њега

Анри
Има
Неколико
Крила

Прича му оне
О чудовишном репертоару
Чудесног
Сликара
Анрија

Крила, крила и
Крила, ЈЕСУ-У-У
Вихор!















1   Лавица, тигрица и јарица


Брандон види синхронизоване ручице
А шта бисте ви...?

Ох, ако нам само дозволиш!
Молећиво га моли роботкица

Ја ћу те извајати
Ја ћу те замајати
Ја ћу те напајати

Он клоне немоћан...
Препусти се...

Његов трослојни вакуумски
Мозак овако конта:
Неће ми шкодити...

Роботкица има шест руку
Отпор је узалудан...

Јадана га зајахала
Марија везуцка
Џогана пијуцка

Сваки од слојева ВМ обрађује
Информацију независно
У сваки допире модулација
Роботкиних акција
И – сваки ставља Брандону до
Знања да је управо жртва
Трилобитске хирургије
Ума...
Шта, баш Трилобитске?
(Мируј! ућуткују га умови...)

Вакуум се пуни...

Прана
Лингам
Јони

(визија)
Велики сликар Анри с три пара
Крила обухвата: хоризонт црне
Земље, хоризонт плаве атмосфере и
Хоризонт космичке калпе

Ја сам рекао да – НЕЋУ!
Да се замајавам симболима...
Брандон покушава да се придигне

Роботкица се презнојила и притиска
Му руком чело
Капи зноја су јој ситне
Кожа бледа
Трза се на њему

Нећу да ме неко биће
Жвалави!

Капци су му склопљени па ипак
Види, али сад зна да је то
Превара...
И вришти!

Тримурти га асимилује
Ипак... не сналази се баш с
Тамном материјом...
У покушају да од Брандонове
Енергије сачини оргазам
Унакази се тело Јадане
Које ће од сада бити још више
Целулитно

У Марији се одигравају девичански
Процеси, пошто у Брандону нема
Ни хаплоидних ни диплоидних ни
Моноплоидних нити било каквих
Ћелија или хромозома а процес
Оплодње у њој/трећини је започет

Џогана покушава да га
Задави...
Брандон је ионако модроплав
А и хвата га вертиго...

Активира се Црни вир
И роботкица невољно склопи
Лептирице

Њен ум је још увек ту негде
Блуди по вакууму
Не може баш да се
Снађе...

Али плод њене грешке
Зри



1Хенри Милер, Tropics.